Πέμπτη 17 Απριλίου 2008

Αγαπητό μου μπλογκ,

Εξαιτίας της στάσης του Μετρό σήμερα δεν μπορώ να κατέβω στο Πανεπιστήμιο και είμαι πιο χαλαρή...
Έτσι κάθισα και είδα το πρώτο επεισόδιο από σειρά της ανοιξιάτικης σεζόν (πάντα μιλάμε για j-dramas). Διάλεξα πρώτο το Last Friends. Και καλά έκανα! Αν κρίνω από το πρώτο επεισόδιο θα είναι μια άκρως ενδιαφέρουσα σκοτεινή σειρά.
Από όλους τους χαρακτήρες πιο πολύ μου άρεσε η Ruka της Ueno Juri. Τρομερή τύπισσα! Καθαρό αγοροκόριτσο που φοβάται την επαφή με τους ανθρώπους. Ο μόνος άνθρωπος στον οποίο ανοίγεται είναι η Michiru της Nagasawa Masami. Επίσης ο Eita και η Mizukawa Asami είναι φοβεροί και ελπίζω να υπάρξει μεγάλη εξέλιξη των χαρακτήρων τους. Όλοι οι ήρωες έχουν προβλήματα και φοβούνται να ανοιχτούν αλλά νομίζω πως στη συνέχεια θα το κάνουν. Τέλος έχουμε και τον Ryo να παίζει τον βίαιο εραστή της Michiru τον Sousuke. Όταν άρχισε να τη ρωτάει αν η Ruka είναι άλλος άντρας τον σκιάχτηκα πολύ! Και όταν άρχισε να τη δέρνει ακόμα περισσότερο! Του πάει να το παίζει κακός νομίζω γιατί έτσι μου κάνει η φάτσα του...

Από αριστερά στα δεξιά: Mizukawa Asami, Eita, Ueno Juri, Nagasawa Masami, Ryo Nishikido
Αναμένω το δεύτερο επεισόδιο που προβάλλεται σε λίγες ώρες στην Ιαπωνία. Αύριο θα το χω στο πιάτο μου! Χεχε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: